pátek, července 7

Irský černý ptáci

Tak jsem si konečně dal tu děsnou práci a už vím, jak je to s tím černým ptactvem:)

To první je vrána, u nás crow. Má černý oči.

To druhý je náš havran, nebo taky raven a nebo ještě rook. Kdyby někdo náhodou věděl, jaký je mezi nima rozdíl, sem s tim.

A to třetí je kavka, anglicky jackdaw. Má modrý oči a dělá srandovní zvuky, když se lekne. A píše se to jinak než ten spisovatel, což jsem zpočátku nevěděl a taky proto jsem vždycky místo ptáka vygooglil takovýho černobílýho hubenýho chlapa:)

Hezký víkend!

Tom

 
 
  

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hezky ptaci hosiku

Anonymní řekl(a)...

Ahojki, naučím tě, jak se kafka, ehmm, kavka!, projevuje hlasem. Umím to pěkně, neboť mě to baví.
Jenže kavku tu potkáš tak v pardubkách na nádraží, ale někdy i v Praze, což mě udivilo.
A ty bys mi mohl, ne recipročně, ale čistě z kamarádství:), naučit, jak si k mým stránkám pořídit takovýhle blogík, kterej bych mohla kedykolvek aktualízovat.
Maj sa! A*

Anonymní řekl(a)...

jsem rad, ze se v tech cernych ptacich konecne vyznam, hosiku.