úterý, března 13

Ve středu...

jsem utekl z práce hned po obědě a akorát jsem chytil busík na Mísečky. Bruslit nahoru na Zlatý návrší se ukázalo jako hloupost... v těch dvaceti stupních mi to vydželo asi sto metrů. Pak jsem namazal brutální 2-15°C klistr a jal se stoupat stylem alpinista s chlupama na skluznici. Zřízenej jsem byl taky, ale výhled od Vrbatovky stál rozhodně za to.

No a kdo má strach z konce zimy nebo nedostatku sněhu, vězte, že nahoře je teda sněhu habaděj. Namazat.. to je jiná, ale jinak sněhu je tam až do června.

3 komentáře:

Blani řekl(a)...

ciao zio! che foto piu bella! pekne jsi soavil svuj svatek, s chlupama na lyzich:-) hehehe

Blani řekl(a)...

eiiiii che foto piu bella!!! super oslava svatku na lyzich s chlupama heheheh:-)

Anonymní řekl(a)...

Jo, radne namazat to byl vzdycky zaklad...
Hanc a Vrbata