sobota, července 26

PAW27: Letní bouřky

Letní bouřky jsou fajn, pokud se je kam schovat. Na horách se skrčí pod šutr se smrkovou větvičkou v zubech:-)) ale třeba na parkovišti před obchoďákem se dá i vytahnout foťák. Já jsem namířil směrem na Ještěd...

5 komentářů:

Blani řekl(a)...

hm, bystry oko, ceho ty si nevsimnes, kdyz chodis v desti centrem... :-P

Anonymní řekl(a)...

Hele, hosiku, nemas to nejak joudovsky oskenovany? ;)
Ale jinak mas fakt postreh, fajne :)

Unknown řekl(a)...

Hehe, to jsem přesně věděl, že to někdo vytáhne:-) No jinak samozřejmě náhoda jako blázen, co si budem řikat, ale jsem rád, že to takhle dobře vyšlo.

Karlvonbahnhof řekl(a)...

Caues Tome, souhlasim s nazdarkama co komentuji nade mnou. Fakt dobry postreh. Ja jsem si v prvni moment Jestedu ani nevsimnul, az kdyz jsem si precetl, co rikas....Tak jsem ho najednou uvidel.
Tesim se na dalsi obrazky. Vyfot nejaky vyfuk :-)

Unknown řekl(a)...

Hehe, to bych mohl. Když budu v neděli večer bez pawky, Kotel i Trosky budou bez toho světla, vejfuckem bych si mohl zachránit pověst:-D Dík. Užij víkend. T.