pátek, srpna 22

PAW33: Parking

V sobotu navečer, vraceje se Mříčnou ze svatební veselky, potřeboval jsem strašně chcat. A že se zrovna hrál fotbal, nebylo kde zaparkovat. Naštěstí, každej problem se dá nějak vyřešit.

8 komentářů:

Blani řekl(a)...

very funny indeed.. no aspon, ze to nevidis tak tragicky jako v sobotu. cajcaj

Anonymní řekl(a)...

Cos to udelal, Pepiku? Teda vlastne Jirko? Teda vlastne Tomiku? ;)
Kdo te takhle vytlacil??? Sob je v pohode?

Unknown řekl(a)...

Zajímavý, viď, vyjet dovnitř do zatáčky? Chytl mě rantl za přední pravý kolo a už jsem byl v malinách. Sob je v pohodě, nějaký plechy a plasty, pravý světlo, oprava vydá tak na jednu DA35 a jeden AF360FGZ blesk...

Anonymní řekl(a)...

Aha...:-0 A ja myslela, ze to je povedena fotomontaz!!! Tak to se ti teda povedlo!
Hanka

Karlvonbahnhof řekl(a)...

hehe, to je dobry. Presne takhle jsem to v zime zapichnul do skarpy, akorat ze tam bylo pres dva metry snehu, takze skody nebyly tak velke.
No hlavne, ze Ty jsi vyvaznul v poradku.
Mozna je to znameni si poridit nejake nove zihadlo, ne :-)

Unknown řekl(a)...

Hehe, a po povedený fotomontáži proběhla hodně mastná narazníkomontáž:-) Ale vlastně se nestalo nic, hlavně že jsem nikoho netrefil a že jsou všichni ok. Traktoristovi dovezu flašu Jima Beama a pomůžu zase s kosenim louky, a je to:-)

Unknown řekl(a)...

Zdarec Pepiku, nové žihadlo? Dneska mám náladu za soba koupit letenku a jet do Chile na pstruhy. Nepřidáš se? :-)

Karlvonbahnhof řekl(a)...

Ja to beru. Chytat pstruhy je asi jedina vec, ktera by se mi ted chtela delat :-)