pátek, ledna 30

PAW46: Inverse na Kozákově

Tak konečně jsem se dostal ke svým podzimním negativům a můžu aspoň částečně vyvrátit pomluvy, že můj fotografický rock má čtyřicet pět týdnů... narozdíl třeba od Zbyňkova, který má padesát tři:-)
Tuhle fotku jsem udělal v pátek v poledne, když jsem jel -- nejkratší cestou -- přes Kozákov do Vrchlabí k zubaři. V Hodkovicích nebylo vidět na krok, doufal jsem v Trosky, vykukující z mraků, taky nic. Až nahoře na Kozákově se zadařilo. O to míň se pak zadařilo u toho zubaře... :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pekna fotecka, jenom ti lidi nejsou ani uprostred ani u kraje - asi bych je soupnul trosku doleva...

Unknown řekl(a)...

Tak jako potatochop umí kde co:-) Fakt se ti nelíběj tam, kde jsou? Mně to přišlo právě docela dobrý antiklišé... Ale dík za koment!

Karlvonbahnhof řekl(a)...

Cau Tome, me se lidi libi, kde jsou. Jenom ta inverze neni moc poznat skrz sum. Uz chapu proc si stezujes na kvalitu skenovani. Anebo tohle dela ISO 1600?