úterý, února 10

PAW48: První sníh

Tohle je jenom takový cvaknutí cestou z práce, když konečně přestalo sněžit. Sob byl zrovna prodanej, tak už se ťapalo po svejch. Uplně nejvíc je teď hláška mojí nový šéfový, že bych si měl pořídit auto, aby kvalitu mojí práce neovlivňoval stres, že mi z Hodkoviček ujede poslední autobus:-)

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak takhle se mi hodně líbí, má pěknou atmosféru, já bych možná ještě nahnul foťák abych srovnal výšku těch dvou prvních světel, ale to ty neděláš...
PS: Blani - omlouvám se že nemáš první koment ;)

Anonymní řekl(a)...

A já bych si tak tři metry povyskočil, aby to bylo kapku zeshora:-)

P.S. Ani druhá nebudeš:-P

Unknown řekl(a)...

Nazdar hošíci, dík za komenty!!

TO Zbyna: Hele Zbyňku ale kdybych nahnul foťák, byly by sice světla stejně vysoko, ale jelikož je každý jinak vysoko, asi bych měl nakřivo zase něco jinýho a to bych pak kradl tvůj autorský rukopis:-D

TO jenicek: Hehe bejku, až budeš seskakovat s ortézou zpátky na zem z tý třímetrový vejšky, dej vědět předem, vezmu si foťák:-)

Blani řekl(a)...

PS nojo, co se dá dělat, ale aspon me hreje, ze jsem ty fotky videla driv nez vy:-))))))))
Tome, moooooc pekny! Lepsi jak ta mazanice minule:-P

Blani řekl(a)...

PS tak moc peknyyy, ze jsem ji vymenila za snehovyho pandulaka, co jsem mela na plose doted. Doufam, ze jsi nalezite flattered;-)

Anonymní řekl(a)...

To je fakt, ségra, na wallpaper je to dobrý, taková připomínka rodný vsi:-)
Jenže to by taky muselo mít nějaký rozlišení, a ne takovej flíček na 30% displaye:-P

Karlvonbahnhof řekl(a)...

Opravdu dobry. Moc pekny kontrast. Ja bych teda asi neskakal a fotakem neotacel. Mozna si mel stat trosicku vic vpravo a pootoceny doleva, aby to byla silnice vycentrovana. Ale chapu, ze kdyz proti tobe jede auto, ktere nebude moc kvuli snehu zabrzdit...to se moc centrovat neda :-)
Tahle fotka je naskenovana mnohem lepe nez minula. To by me zajimalo, zda je to ta sama sada.

P.S. Me si predbehla, coz ovsem neni takove umeni :-)

Blani řekl(a)...

to Jenicek: rozliseni 1024px × 679px je v pohode nebo taky malo? Jsem myslela, ze kdyz jsi ted ten ajťák, tak ze si poradis:-P
jo a vis co je taky ale desne dobry, kdyz nevis, taxe zeptej:-P :-P
tak paapaa:-))))))))))))))

Anonymní řekl(a)...

Ahoj drzá sestro:-P,
1024px × 679px je právě těch 30% mojí plochy, jistě víš že velký kluci z IT maj taky velký, ehm, displeje:-P :-P A vono když se to roztáhne tak je to nějaký hnusný:`-(

Unknown řekl(a)...

Ty krabe, Jeníčku, ty más sedmadvacetipalcovej displej? Wow! A to máš na Neviditelnýho psa nebo proč? :-P Hele pošlu ti mailem větší a už nemachruj jo? ;-)

Blani řekl(a)...

Jee cau bracha! Jsem si prave vsimla uz davno, ze velky kluci z IT maj hlavne velky displeje....
Jaaak jako drza sestro? To nechapu:-P