neděle, března 15

PAW01: Silvestrovská

Tuta fotka vznikla na Silvestra na Božáku, když jsme se celý vylyžovaný vraceli s Pepikem zpátky k autu. Myslim, že zrovna tenkrát jsem si uvědomil, že tahat při inversi na zimní hory citlivej film je pěkná kravina, anžto při f22 se teda nějaký rozmázávání v dálce opravdu nekoná:-))

6 komentářů:

Blani řekl(a)...

tak hlavne, zes ho mel dobre zalozenej, kdyz uz ses s tim tahnul :-P

Blani řekl(a)...

se mi tak ulevilo, ze jsem to zase stihla prvni, Jeniku:-PPPPP, ze si musim napsat jeste jeden:-))))

Anonymní řekl(a)...

Tak nejdriv panacek brbla ze kolik ma fotograficky tyden tydnu a nakonec jako prvni fotku za rok 09 da obrazek z minuleho :-D a jeste k tomu v pulce brezna :-D :-D :-D
Coz nic nemeni na tom ze je gut! ;)
PS: I kdyz mensi hloubka ostrosti by neuskodila ;) :-D :-D :-D

Anonymní řekl(a)...

Já soutěžím, jen když vyhrávám:-)
Takže protože tady už nevyhraju, tak si to "vítězství" třeba sežer:-P
Jsem sám se sebou spokojenej, jak jsem ti to nandal:-)

Blani řekl(a)...

a jaxi mi to teda nandal, Honzo?
0:2?????
hehehe, jdu do trhaku:-P

Karlvonbahnhof řekl(a)...

Je, tohle si pamatuju. To se ti povedlo.
Mohl si to rozmazat v potatochopu. Film nema exif, nikdo by nevedel, ze si clonil na 22 :-)