úterý, července 21

PAW18: Na italské svatbě

Čekaje na nevěstu, udělal jsem před kostelem pár černobílých portrétů. Tuto je fotka jednoho spolužáka z Politecnica a uplně moc se mi líbí. Nevím přesně proč, ale je z ní cítit, jak moc mají Italové rádi děcka. A taky ten limitovanej boke:-) Poslední letošní Neopanovka, další už budou většinou digitální...

A tohle je hned první. Nějak jsem se ocitl v pátek navečer v Hejnicích asi pět minut po západu slunce a basilika byla nasvícená uplně speciálním světlem, v pozadí už noční Ořešník.

3 komentáře:

Zbyna řekl(a)...

Ta prvni mi prijde docela divne naskenovana, ale i tak ma sve kouzlo...
Hejnice bych taky nekdy rad videl ;) zatim jsem o nich jenom slysel :-D chybi ti tam ale mesic v uplnku mezi vezema - zkus to priste napravit :-D

Unknown řekl(a)...

Naskenovana je fakt naprd, to se ví. Se skenováním je obecně problém.. nejlíp skenujou CMOS čipy hnedka za čočkou:-)
Na Hejnice klidně dojeď, akorát nejdřív pujdem na kostel a pak až propijem všechny peníze na vlak, ať to nedopadne jako posledně:-)

Karlvonbahnhof řekl(a)...

Hmm obe fotky bezva. Dobra momentka v Italii a skvely svetlo na kostele :-)
Akorat mi neni jasne, ktera je cislo 1 pro osmnacty tyden :-)
A co mas ted za obal okolo toho CMOS skeneru? :-D