pondělí, října 5

PAW26: Odraz o pípu

Je to hodně zajímavej pocit, když se člověk uprostřed bílýho dne podívá na pípu a vidí místo malíčku spíš takovou blánu:-)

5 komentářů:

jenicek řekl(a)...

Asi ten hezkej klučina zrovna plave v pivu, proto mu narostla blána:-)

Unknown řekl(a)...

No jestli se nepletu, tak já jsem touhle dobou měl pravačku jako krab na námluvách, takže buď rád za blánu:-)

Zbyna řekl(a)...

Ten hezky klucina ma ted na nose pullitra? :-D To jsou mi novinky :-D

Karlvonbahnhof řekl(a)...

Tedy pardon panove, ale ja jsem si tam zadnyho hezkyho kluciny nevsimnul :-D. Asi uz taky budu potrebovat brejle :-)

jenicek řekl(a)...

No, von mě chtěl trochu zošklivit, tak mi v šopáku rozcuchal vlasy a načmáral vousy, podvodník jeden.
A s tím pulitrem na rypáku to přece není žádná novinka:-P