čtvrtek, února 25

PAW49 - PAW53

V prosinci se nějak stalo, že jsem udělal všehovšudy pouhých sedmnáct fotek. A jistota je, že rozhodně byly týdny, kdy nevznikla ani jedna. Udělám tudíž malý podfuk jako loni v září a dám za pět týdnů pět fotek, lhostejno z kterého týdne.

První fotka je plácnutá jednou ráno cestou do práce kolem nonstopáče. Před Vánocema už pracovní morál neni a přišlo mi to celkem trefný, toužit po hospodě a šourat se do práce.

Další fotka je portrét mých dvou nejvěrnějších běžkařských parťáků. Touhle dobou jsme teda ještě běhali s keckách a s hůlkama, anžto teta Kateřina letos ne a ne nasněžit, ale to odhodlání tam rozhodně bylo i na suchu.

Tuta je z procházky kolem liberecké přehrady, toho času notně zamrzlá. Na Ještědu se na uměláku už lyžovalo o stošest, na druhé straně údolí bylo ale sucho.

Další je hra se světlem, bokehem a kozama. Variant na tento motiv vzniklo několik, tahle byla nejvíc vyvážená, nejlíp rozostřená, kozy byly pořád stejný...

Poslední fotka je z hráze liberecké přehrady, kdy jsem si jednou navečer trochu pohrával s clonou a paprskama luceren. Chtělo to stativ.
Tak to by bylo. Ušouraný rock 2009 je konečně za námi, teď na to vlítnu. Fakt jo!

2 komentáře:

Zbyna řekl(a)...

Nejdriv ta posledni - nevim jestli je to pokus o umeni ci co, ale priste si s sebou radeji dotahni ten stativ ;) Kozenky jsou supr, takove hratky s HO mam rad :) a pak se mi hodne libi jeset ta barova odrazovka - kaluz sis nastavil dobre ;) :-D

Karlvonbahnhof řekl(a)...

Covece, mne se hodne libi obrazek bezkarskych partaku...all good :-)