středa, března 24

PAW04: Zimní abstrakce

Jsem se onehdá tušim v neděli šel projít do háje s foťákem, doufaje v nějaké úlovky. A nakonec jsem jich ulovil víc než potřebný jeden a nemůžu se rozhodnout, který se mi líbí víc. Ten první je taková trochu stínohra v protisvětle, docela jsem si u toho nabral sněhu všude možně, mále i vrchem do gatí:-)

Ten druhý je takový bonus. Už jsem se vracel domu z lovu a všiml jsem si tuté kuličky. Uplně normální veselá, jen tak uhnětená a puštěná z meze. Tož tak.

Obě ty fotky jsou si podobné, náladou i tónama, myslím, že patří k sobě:-)

2 komentáře:

Zbyna řekl(a)...

kulicka me moc neoslovila, ale ty stiny jsou paradni! to se to foti kdyz priroda takhle kouzli :)

Karlvonbahnhof řekl(a)...

Me se zase vic libi ta kulicka, abych rekl pravdu. Ma to takovy nadech skoro tajemna. Kdo ji tam mohl spustit :-). Ale stiny jsou taky dobry.