pátek, dubna 4

PAW 13: Mercedesy

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

náhoda jak sviňa nebo máte společného zubaře? kerim

Anonymní řekl(a)...

Njn, Kamca si vas pekne vychovala :D Skoda te posledni urizle tuby...
Abych pravdu rekl tak jsem cekal spis nejake italske vrcholky...

Unknown řekl(a)...

Pasty jsou náhoda jak sviňa, kartáčky zas taková náhoda nejsou:-) Viď, Kamčo?
Italské vrcholky byly většinou vidět jenom ve dny, kdy se foťák válel doma na stole:-( Ale snad se něco vejde do březnových fotek. Tahle švýcarská mi přišla víc pawovitá.
No a kousek té tuby jsem obětoval v zájmu svislých kachliček, takže je to sice záměr, ale spokojenej s nim taky moc nejsem.
ToM

Anonymní řekl(a)...

Nechápu... :-( Která Kamča koho vychovala? A takovejhle kartáček jsem stejně nikdy neměla pokud mi ho někdo nekoupil, viď Tome? Njn, tak je tam aspoň ta moje pasta :-)
Kamča