úterý, dubna 8

PAW 14: Trosky by nite

Tak minulý týden se mi málem stalo to, čeho se už třináct týdnů podvědomě bojim, že totiž nebude co pafnout. A už podruhý mě z průšvihu vytáhly Trosky. Foťák stál třicet vteřin na roličce od hajzlpapíru -- stativ byl pro jistotu uplně někde jinde -- a já jsem jenom zakrejval hledáček od světel projíždějících aut. Nakonec se to snad celkem povedlo, ale slibuju, že teď si dám s Troskama chvilku voraz:-)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Skoda ze nemas nejake delsi sklicko, takhle se Trosky zbytecne ztraceji ve tme. Uz se netesim na svoje vareni z vody :-D

Unknown řekl(a)...

No jo, delší sklíčko by bylo gut, to máš pravdu, ale ťahať by se mi s nim chtělo asi jen velmi zřídka. Finta u týhle fotky je ta, že normálně se člověk kouká do skoro uplný tmy, jak je to daleko, ale za tu půlminutu to nakonec vyleze:-)

Karlvonbahnhof řekl(a)...

Ty Tome, me by hrozne zajimal puvod te rolicky hajzlpapiru. To jako sebou vozis pro pripad, ze by si zrovna nemel stativ a potreboval si rulickou podlozit fotak na tricetivterinovou expozici, jo :-)

Blani řekl(a)...

Nahodou, ja tvoje nadseni ohledne Trosek sdilim. Taky jsem je tuhle sejmula, kdyz bylo TO svetlo, ale nevim, jestli to b&w bude dobre videt. Tak jsem v pulce filmu vid, nemam aspon stres kazdy tyden:-) dobry kouzlo s rolickou papiru:-)

Unknown řekl(a)...

Je to přesně, jak řikáš, jiný opodstatnění rolička hajzlpapíru přece ani mít nemůže:-) Kromě toho... už sis někdy utíral řiť hliníkovou trubkou? :-D