úterý, listopadu 18

October 2008

Říjen se povedl snad o něco víc než září, ikdyž na focení je čím dál míň času. Teď mě čeká kinofilmové období, pravděpodobně dosti černobílé, k velké radosti všech, tak uvidíme, jak se to ujme. Když tak to v potatochopu přetřu oranžovým nádechem a řeknu, že zrovna zapadalo sluníčko:-)

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hodne se mi libi ty tmave - asi na spici je ta lackovka nebo co to je - exterierova interierovka ma napad, zkusil bych pro zajimavost udelat i stejnou vecerni ;) a ty krkonose nemaji chybu - i kdyz skoda ze ten vodopad nesel jeste na krapet delsi cas (i kdyz vim ze tobe se to takhle vlastne libi vic ;) )
PS: Dobra reklama na Elmex :-D

Blani řekl(a)...

mooooc pekny, hlavne ta moje s tykvi!!
ma talent:-)
vitam te v kinofilmovem klubu:-)

Blani řekl(a)...

Vecna:
fotka s popiskem Od barrandovskych teras, to jsou dve ruzny fotky krajinka a prilepena obloha?
He. I gotcha!!!!!

Unknown řekl(a)...

Ciao Zbyňku, dík za komenty. Srandovní je, že třeba tu masožravku jsem fotil jenom z nudy:-) Jojo, Krkonoše jsou vždycky fajn. Ale nemůžu si nerejpnout, že u Mumlavy jsem měl přibližně šestkrát delší čas než ty v dubnu:-P
PS: Jakej Elmex?

Unknown řekl(a)...

Hola hermnatina, tak tykev má talent? Hehehe! Ale teda obloha od Barrandovských teras je echt, fakticky. Gotcha 2!
Btw, kinofilm suxx, dneska jsem dvě hodiny skenoval u fujistů film, brrrr.

Anonymní řekl(a)...

Klidne si rypni, ale ja tam nemel stativ, ktery bych u tebe cekal ;) Elmex je zubni pasta kterou mas predpokladam v koupelce a na posledni fotce mas jako jediny usmev od ucha k uchu ;)