úterý, listopadu 18

PAW44: Endorfiny na Český

Nejlepší fotka z posledního říjnového týdne. Nemůžu jinak. Na Realu ji zvěčnil můj nejoblíběnější mladší sourozenec chvíli po tom, co jsme se s Liborem proběhli do vrchu na Českou chalupu. Na první listopad bylo nevídaně krásně a tohle byl asi nejlepší moment z celýho týdne, tak jsem si dovolil vylepit jinou než vlastní fotku... snad mi to projde. Navíc můj foťák už byl už tou dobou sbalenej a téměř na cestě ke svému budoucímu majiteli...

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Myslim ze tahle fotka nepatri na tvuj blog ale blancin - takze asi tak ;)

Unknown řekl(a)...

Hmm tak mi to neprošlo:-(

Blani řekl(a)...

Tss, Zbynku, u koho mu to prochazet jsem ja a ja jsem mu to dovolila, takze asi tak.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Blani - ja jsem nekritizoval to ze si sem vylepil tvoji fotku, mne prijde jenom zvlastni ze to je ta nejlepsi co TOM ten tyden vyfotil ;)
PS: Blani - pekna fotka :)

Anonymní řekl(a)...

Endorfiny nebo Endorfini?

Unknown řekl(a)...

Spíš asi Endorfini, když to má velký E, ne? :-) Takový dva modrý endorfini:-D Čus Jeníčku!

Unknown řekl(a)...

No Zbyňku, já jsem právě ten tejden nevyfotil ani prd, tak jsem se to pokoušel aspoň nějak zachránit.. lekci jsem dostal, takže asi tak:-D

Anonymní řekl(a)...

To ja jsem slysel ze jsi lekci nedostal - pry si liborkovi ukazal kde ma kanec prirozeni ;)