pondělí, října 13

PAW 36 až 39

Září se mi moc nepovedlo, spousta rachoty, nálada na focení pramalá... a tak se stalo, že vznikly i týdny bez fotek, nebo spíš že byly týdny, kdy nevznikly žádné fotky. A jelikož zrovna poblíž nebyl ani Kotel ani Trosky a nebylo to jak zachránit, rozhodl jsem se -- abych nemusel podvádět -- k takovému malému podfuku:-) A sice udělat jeden příspěvek se čtyřma fotkama za celej měsíc. Snad se svět nezboří...

Jak už asi někteří vědí, poslední věc, kterou jsem v srpnu stihnul udělat, je rozflákat nejlepší čočku o chodník, což byl sice děsnej pech, ale zase jsem v rámci testování, jak hroznej karambol to byl, vyfotil pár fotek, který by mě ani normálně nenapadly. Tohle je v Liberci naproti nemocnici, jednou takhle navečer. Celkem se mi líbilo, jak ten bagr vlastně zarámoval to, co natropil. Dneska už tam je plácek na parkování.

Tahle byla ložená. Starý dobrý Trosky a starej dobrej potatochop. Trochu čevenýho filtru a radosti kopec:-) A hlavně bylo splněno, hehe.

Další fotka je z Lednice. V žaludku nám ještě lehce šplouchal skvělý muškátový burčáček, takže z výkladu si toho moc nepamatuje asi nikdo, ale aspoň v rámci šplouchání k velké nevoli provázející slečny vznikla tahle fotka.

A protože září by měl být veskrze barevný měsíc, poslední fotku jsem vybral hodně barevnou. Mám i černobílou versi, ale ta je o něco míň zelená a v rozporu s první větou:-) Jednou cestou z práce jsem to vyfotil na hospodě na Bříze, kde tuhle limču ochotně kolemjdoucím čepují.

5 komentářů:

Blani řekl(a)...

FER:-)
na podvod a na podfuk ma ale copyright nekdo jinej ne? PSSSSSST
gut pix, ale bagr se mi nelibi.. Vis jaxem si stezovala, ze na prvni pohled nevynikne to, co chci, aby vyniklo.... asi jsi byl moc blizko-nebo daleko??
caj

Karlvonbahnhof řekl(a)...

Caues Tome, svet se nezbori. Ja myslim, ze Ti to prominem :-)
Me se ten bagr libi, nevim co si ta kocicka vymejsli. Ani to nevypada, ze pad na chodnik cocku vyrazne poskodil. Si s ni jeste nekdo zafoti.
Hodne se mi libi ten lustr, co vznikl k nevoli slecny a trosky jsou klasika :-)
Konecne jsi neco vystavil. A cim ted vlastne fotis?

Unknown řekl(a)...

Ciaociao. Dík za komenty. Trvalo mi to měsíc, já vim. A jsem děsně rád, že názory na bagr se různí, hehe. Jojo, Trosky, to je jistota.
Teď fotim jenom s DA21, po sedmdesátce se mi ale strašně stejská. To byla skvělá čočka...

Anonymní řekl(a)...

To jsou mi ale kecy. Si rikal ze mas nejake pekne z mobilu, to by prece tady taky mohlo byt vystavene ;) :-D
Ten bagr by se mi libil vic bez toho svetleho praveho horniho ruzku, Trosky netreba komentovat, ty mas natrenovane dostatecne, Lednici jsi me potesil a ta posledni? nelibi se mi stredovka, ale jinak namet paradni :-D

Unknown řekl(a)...

Zdar Zbyňku, ty ses teda rozpovídal:-) Ale cenim si kritiky, dík, vezmu to v potaz, až půjdu zítra zase kolem hospody... tentokrát už se stativem a šoupnu ti to na třetinu, ok? Jojo, Trosky a Kotel, to bejvala jistota:-D