úterý, října 21

PAW41: Na mostě

Jsem šel onehdá deštěm kolem přehrady chtěje udělat nějaké podzimní barevné náladovky, a přinesl jsem domu zase černobílou... náladovku.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak tady bych malem ani nepoznal digital, povedena...
Ale cos s ni vsecko provadel? Podle nazvu souboru to neni jen tak vycvak z fotaku... ;)

Anonymní řekl(a)...

Dobry, lepsi nez ta strakatá věc pod tím:-P
A je mi to nejaky povedomy, neni to todle?
http://www.mapy.cz/#x=134590208@y=138383408@z=16@mm=FP

Unknown řekl(a)...

to zbyna: hehe, to jsem s ní teda prováděl věci:-) Hlavně aby byla hodně černobílá:-) Jsem rád, že se líbí...

to jenicek: přesně jsi to poznal, liberečáku! Jeslipak jsi tam někdy blinkal do údolí cestou ze zanziku? :-)

Blani řekl(a)...

gut pix
me je jedno co jsi s ni delal za kouzla, hlavne kdyz je na prvni pohled videt to, co ma:-)))))

Unknown řekl(a)...

Dik! No zas takovy kouzla to nebyly, pulhodka v potatochopu a je to na svete:-)

Karlvonbahnhof řekl(a)...

dobra cernobila pane, dobry svetlo :-) Mozna by sis mel objednat nejaky vodotesny fotitko, abys takovyhle obrazky mohl vytvaret casteji :-)