pondělí, října 27

PAW42: Pod lipkou

Jel jsem onehdá v sobotu ráno na kole Peřimovem, zmrzlej jak sobolí hovno, a poslední, co jsem chtěl udělat, je místo šlapání slézt z kola a dělat obrázky. Rozmejšlel jsem si to až k mostu přes Jizeru, takže jsem se musel pak notnej kousek vrátit, ale za takovou spoustu žlutý barvy to snad stálo...

11 komentářů:

Karlvonbahnhof řekl(a)...

Caues Tome, ja myslim, ze se to urcite vyplatilo. Moc pekna zluta, ta stodola za pomnikem dost dobre zapada do celkoveho kontextu :-)
Se vsadim, ze jistym nejmenovanym Jenikum se to bude zdat moc barevne a budou se dozadovat odbarveni :-)

Blani řekl(a)...

BAREVNÁ BAREVNÁ BAREVNÁ:-)))))

Unknown řekl(a)...

Cože? Odbarvit?!! Cože? Kečup? Na humra??!!?!?! :-))

Anonymní řekl(a)...

Skoda ze je nalevo takovy nefotogenicky barak - jinak bych si rikal proc si to nevzal vic doleva.
Kazdopadne pekna zluta zaplava - skoda ze to opadava takovym tempem, coz? ;)

Unknown řekl(a)...

No ono to už moc doleva nešlo, hnedka vlevo byl zaparkovanej traktor a dovnitř jsem lézt nechtěl:-) Opadavá to fakt fofrem, buky už jsou nahatý, navíc to hnije... což takhle vyrazit na Rýchory udělat pár obrázků prvního sněhu na shnilým listí, s podzimní mlhou...? Co? Too much cliché? Hehe.

Anonymní řekl(a)...

Tak tos prohrál nádražní vořechu:-P
Tady ta barva sedí

Unknown řekl(a)...

Jeníčku ty ptáku, mi to trvalo asi tejden, než jsem tvůj koment pochopil, a to mi to ještě musela vysvětlit jedna čerstvá inžynýrka. My vod vejfucků už jsme krapet pomalejší:-D

Anonymní řekl(a)...

Tak tu chytrou inžynýrku pozdravuj:-)
Příští víkend v sobotu večer s Persilem přijedeme do Liberce, tak si nas bookni do kalendáře. Budeme po divadle, takže dřív to fakt nejde.

P.S. Bylo by dobrý, kdyby jsi tenhle komentář pochopil do tejdne;-P

Blani řekl(a)...

hehehe:-)
to Jenicek: cau bracha! dik za pozdrav:-)

Unknown řekl(a)...

to jenicek: Tak jsem si vás booknul:-) Můžeme třeba zapít s předstihem tvoje narozky. Ale co jsem zase nepochopil, je to divadlo. Jdete do divadla? Cože? Hello!? Ještě by ses mohl dát na operní zpěv a to už by byl asi konec světa:-P

Anonymní řekl(a)...

Jo tak na Operu, já koukám denně:-) Já poslouchám prodavače mobilů z Walesu, co neumí ani mluvit;-)